ارتقاء دو رکورد ورزشی کشوری توسط زندانیان ورزشکار زندان مرکزی سنندج

زندانیان ورزشکار «ح-ب» در رشته میل سنگین باستانی و «ش-ر» در رشته حرکت قدرتی و استقامتی پلانک موفق شدند رکورد کشوری این دو رشته را بهبود بخشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، زندانیان ورزشکار زندان مرکزی سنندج روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ موفق شدند رکورد کشوری دو رشته ورزشی ۱. میل سنگین باستانی و ۲. حرکت قدرتی و استقامتی پلانک را ارتقاء دهند .

زندانی ورزشکار زندان مرکزی سنندج «ح-ب» رکورد میل سنگین باستانی را با ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه بهبود به ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه برساند.

رکورد قبلی این رشته در اختیار پهلوان کردستانی به مدت ۵ ساعت بوده است.

همچنین زندانی ورزشکار دیگر زندان مرکزی «ش-ر» نیز توانست حرکت قدرتی و استقامتی پلانک را به میزان ۲ دقیقه و ۹ ثانیه ارتقا دهد و رکورد ۲۲ دقیقه مداوم را به ثبت برساند.

رکورد قبلی این رشته نیز ۲۰ دقیقه و ۵ ثانیه بوده است.

این رکوردهای جدید تحت نظارت تیم داوران رسمی فدراسیون ثبت رکورد جمهوری اسلامی ایران و با نظارت کامل کادر سلامت و درمان با حضور مسئولین ورزش و جوانان استان کردستان و پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش زورخانه‌ای انجام شد.

خسروی سرپرست اداره کل زندان‌های استان در مراسم اختتامیه گفت: حمایت‌های مستمر و بلندمدت اداره کل زندان‌های استان به‌ویژه رئیس زندان و عوامل فرهنگی و ورزشی در این امر مهم بسیار مؤثر بوده.

وی گفت: همکاران زندان مرکزی سنندج بخصوص مربی ورزش زندان مرکزی با آموزش‌های پایه‌ای و تخصصی و نیز تمرینات روزانه طی چندین ماه این ورزشکار را برای ثبت این رکورد ارزشمند آماده نمودند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha